Hye semua! Follow blog Dayana yeh.. hope doakan Dayana berjaya. syg semua!

Jom chat!!

Friday, December 25, 2009

Bakat Dayana


Salam semua pembaca dan juga fans dayana FC bagi blog ini. Sebelum nk post pasal bakat dayana saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kerana sudi membaca post2 di blog ini dan sudi follow blog ini. Ha! korang semua mesti dah tahu kan? Dayana memulakan bakatnya dengan bidang nyanyian pada masa tu dia menjadi juara bintang kecil peringkat zon, selepas menjadi juara di peringkat zon dia terus menjadi juara di peringkat negeri pula dan seterusnya naib juara di peringkat kebangsaan. hehe...Selepas menjadi naib juara dia juga pernah berlakon iklan komersial yang disiarkan di AMERIKA atau LUAR NEGARA. Oleh itu juga, si cilik ini DAYANA juga pernah berlakon telemovie yang bakal ditanyangkan di ASTRO PRIMA jadi anda saksikan la ye. Di idola kecil ini bakat yang perlu selain menyanyi ialah berlakon , menari dan sebagainya dengan bakat yang ada pada DAYANA telah berjaya masuk ke idola kecil sehingga sekarang. Setiap minggu persembahannya mendapat pujian daripada juri.... Minggu lepas DAYANA menjadi pengacara 'ART AND CRAFT' bersama MAULUD.

Pada konsert minggu lepas juga persembahan yang disertai lakonan bukan DAYANA seorang tetapi semua pelajar IK2. Sekarang kita boleh lihat betapa hebatnya DAYANA kerana semuanya dia boleh lakukan. Hebatkan DAYANA??
Setakat ini je la tentang cerita sedikit sebanyak tentang DAYANA.
thanks.. jika anda nak tahu lebih lanjut tentang dayana.. bolehlah melawat post yang kedua di link nie.. Kisah Hidup Dayana

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails